انتظار فرج، زمینه ساز ظهور است

داودی گفت: انتظار فرج، زمینه ساز ظهورحضرت حجت(عج) است و باید برای فرج حضرت فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه گسترش یابد.  

مهدی داودی_ فرماندار شهرستان گلوگاه ر گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام اظهار کرد: امام عصر با ظهور خود به همه انتظارها از ازل تا ابد پایان خواهد بخشید و سیر تکاملی این عالم را با حکومت جهانی خویش به اوج خواهد رساند.

وی افزود: امام زمان با ظهورش پرچم توحید را بر فراز هستی خواهد افراشت تا پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادی خواهان باشد و جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نماید.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: نام‌گذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی جامعه اطلاعاتی در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام 

داودی گفت: نیمه شعبان، روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی امام‌زمان(عج) است که باید در راستای عدالت در جامعه تلاش شود.  

وی افزود:انتظار فرج، زمینه ساز ظهور است و باید برای فرج حضرت فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه گسترش یابد.  

داودی یادآور شد: نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) امید مظلومان و محرومان عالم برای حاکمیت دین مبین اسلام، احقاق حق و محو باطل است و باید برای انتظار فرجش زمینه سازی کنیم.

کد خبر 1751577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha