طرح باشگاه بچه‌های مسجد در آذربایجان‌غربی در حال برگزاری است

کارشناس مسئول سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی از اجرای طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان تا ۱۱ اسفندماه در مساجد این استان خبر داد.

رامین علیزاده،   کارشناس مسئول سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: یکی از سیاست‌های محوری جاری در ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بحث افزایش ظرفیت اعضا و کانون‌های فرهنگی در مساجد است که این موضوع در دستور کار ستاد کانون‌های آذربایجان غربی نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح «باشگاه بچه‌های مسجد» با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان تا ۱۱ اسفندماه در مساجد این استان در حال برگزاری است، افزود: این طرح با رویکرد نهضت بازگشت به مساجد از ۷ بهمن‌ماه در سطح استان در حال اجراست.

علیزاده ادامه داد: مدیران کانون‌های مساجد استان می‌توانند از طریق سامانه به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin به ثبت‌نام اعضای جدید، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه‌کشی شرکت کنند.

وی گفت: هر کانون که ۵۰ نفر ثبت نام کند علاوه بر شرکت در قرعه کشی از سرف ستاد استانی جایزه نقدی نیز دریافت خواهد کرد.

علیزاده ادامه داد: تا به امروز از استان آذربایجان غربی سجاد برغول، مدیر کانون فرهنگی و هنری نورالانوار و توحید عباسیان، مدیر کانون فرهنگی و هنری جعفر طیار در قرعه کشی برنده جوایز نفیسی شدند.

وی گفت: قرعه‌کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می‌شود و نتایج قرعه‌کشی شنبه هر هفته از طریق سایت بچه‌های مسجد اطلاع‌رسانی و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: آموزش مجازی و حضوری سایت بچه های مسجد و بازدید حضوری از کانون های فرهنگی و هنری نیز در جوار این طرح در استان در حال اجرا است.

وی گفت: فراهم نمودن بستری برای ارائه خدمت به بچه‌های مسجد، افزایش تعداد اعضا و تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پیوند شبکه کانون‌های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی، فرهنگی از جمله اهداف این باشگاه است.

گفتنی است؛ در سطح استان آذربایجان غربی هزارو ۳۶۵ کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند که امسال نیز ۷۳ کانون تخصصی خواهران در سطح استان راه اندازی شده است.

کد خبر 1751640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha