اجازه نمی دهیم صداقت دولت سیزدهم خدشه دار شود

عزیز زاده گرجی با اشاره به اهمیت تحقق راهبرد سلامت در انتخابات ۱۱اسفند، گفت: رای مردم امانت است تلاش داریم به درستی از آرای ملت صیانت شود. و صداقت دولت سیزدهم خدشه دار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیز زاده گرجی_ رئیس ستاد انتخابات و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست توجیهی با نمایندگان ستاد انتخابات استان برای نظارت و ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری ها در روز انتخابات بابیان اینکه انتخابات ۱۱اسفند نقطه عطفی برای ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد: به فرموده رهبری انتخابات نقطه قوت نظام است.

اجازه نمی دهیم صداقت دولت سیزدهم خدشه دار شود

وی به کارشکنی های دشمنان انقلاب برای تحریم و تضعیف انتخابات، افزود: دشمن از یکسال گذشته برای تحریم انتخابات درحال هزینه کردن است.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد نشان دهد کمتر از ۱۰درصد ملت پای صندوق های رای حاضر خواهند شد، گفت: دشمن درصدد زدن نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است است.
عزیز زاده گرجی با بیان اینکه رهبری از یازده ماه گذشته چهار راهبرد انتخاباتی مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مطرح نمودند، خاطرنشان شد : شعبات حساس استان بررسی و شناسایی و جلسات شورای تامین برای تامین امنیت انتخابات برگزار شده است.
وی با اشاره به دغدغه رهبری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گفت : مجموعه های مردم پایه و مجموعه های دولتی برای تحقق این خواست رهبری بسیج شدند.
عزیز زاده گرجی ضمن تحسین فعالیت قرارگاه رسام برای تقویت فضای انتخاباتی در استان، افزود: مردم مازندران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت   خوبی داشتند که پیش بینی می شود شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو باشیم. 
وی به راهبرد رقابت اشاره و بیان کرد: فضای رقابتی بین نامزدهای انتخابات در استان شاهدیم.
عزیز زاده گرجی با اشاره به اهمیت تحقق راهبرد سلامت در انتخابات ۱۱اسفند، گفت: رای مردم امانت است تلاش داریم به درستی از آرای ملت صیانت شود.
وی اذعان کرد: اجازه نخواهیم داد خدشه ای به صداقت دولت سیزدهم وارد شود.
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران بر لزوم نقش آفرینی  نمایندگان ستاد انتخابات استان در امر صیانت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: باید کمیته نظارت و ارزیابی ستاد انتخابات استان به درستی برای سلامت انتخابات نقش آفرین باشد.
وی بر لزوم نظارت بر رعایت نظم در شعب اخذ رای در ۹حوزه انتخابیه استان تاکید کرد و ادامه داد: همچنین چنانچه نمایندگان ستاد انتخابات استان با خرید و فروش رای مواجه شدند به موقع اطلاع رسانی نمایند تا با خاطیان برخورد شود.
عزیز زاده گرجی برلزوم تکریم مردم در شعب اخذ رای تاکید کرد و گفت: باید فضای انتخاباتی در فردای شمارش آرا نیز مراقبت شود تا شاهد هرج و مرج و بی نظمی در شهرستان ها نباشیم.
وی با بیان اینکه هر مسئله ای که روند انتخابات را دچار اخلال خواهد کرد باید به موقع به ستاد انتخابات استان اطلاع رسانی شود، افزود: چنانچه از سوی فرمانداری ها و بخشداری ها شاهد جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی باشیم با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 1752032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha