مساجد، پایگاه اصلی در آگاه‌سازی مردم برای جهاد مشارکت هستند

مقدم‌فر تأکید کرد: وحدت اجتماعی، عنصری اساسی برای سلامت و بقای هر جامعه‌ای است و مساجد در تحکیم این عنصر اساسی، نقش بزرگی دارند و در این شرایط اهالی مسجد باید با شناخت وضعیت، برای افزایش حضور مردم پای صندوق رأی و تحقق وحدت اجتماعی تلاش کنند.

«حمیدرضا مقدم فر»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به جایگاه اثرگذار مساجد در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول ۴۵ سال گذشته بویژه دو دهه اخیر، علی رغم اینکه جمهوری اسلامی از مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه اجتماعی مردم به پیروزی رسید، اما از این ظرفیت اثرگذار غفلت شده است.

مشاور فرهنگی و  رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز مساجد ظرفیت بی نظیر در تحولات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به عنوان اصلی ترین کانون در جامعه محسوب می شوند، از این رو لازم است که رجعتی به گذشته داشته باشیم و از ظرفیت بی نظیر مساجد در ابعاد مختلف بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به نقش اثرگذار مساجد در ایجاد روحیه همدلی و همراهی اجتماعی و فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطر نشان کرد: همان گونه که مساجد می توانند بهترین مراکز در پرورش، کادرسازی جوانان، شناسایی و معرفی نیروهای مستعد و تربیت نیرو برای آینده انقلاب و سازماندهی شبکه های اجتماعی باشند، در آستانه انتخابات که تمام تلاش دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است، نقش اثرگذاری در افزایش مشارکت عمومی دارند.

مقدم‌فر تصریح کرد: امروز در شرایط حساس کشور، رای دادن به نوعی جهاد محسوب می شود، زیرا دشمن نمی خواهد رای مردم به صندوق ها ریخته شود، به همین جهت تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و مقابله با برنامه تبلیغاتی دشمن، نوعی جهاد تبیین است و پایگاه اصلی در آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم در جهاد رای، مساجد هستند.

مشاور فرهنگی و  رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در ایجاد شور انتخاباتی تاکید کرد: وحدت اجتماعی، عنصری اساسی برای سلامت و بقای هر جامعه‌ای است و مساجد در تحکیم این عنصر اساسی، نقش بزرگی دارند و در این شرایط اهالی مسجد باید با شناخت وضعیت، برای افزایش حضور مردم پای صندوق رای و تحقق وحدت اجتماعی تلاش کنند.

کد خبر 1752048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha