پیش بینی چهار شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند در گلزار شهدای کرمان

سردار حسنی سعدی گفت: هر رأی انتقام از خون تک تک شهدا از جمله ریحانه سلطانی نژاد، دختر ۱۸ ماهه کاپشن صورتی و گوشواره قلبی است و به همین منظور چهار صندوق رأی در گلزار شهدا تعبیه می شود تا از جوار مزار حاج قاسم و شهدای ۱۳ دی ماه رأی بدهیم.

سردار محمدرضا حسنی سعدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به تفاوت انتخابات ۱۱ اسفند امسال با دوره های قبل اظهار کرد: شهادت مظلومانه بیش از ۲۹ هزار نفر زن و کودک و... در غزه یکی از این تفاوت ها است.

مدیرگلزار شهدای کرمان افزود: حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان که منجر به شهادت ۹۶ نفر از مردم بیگناه توسط عوامل صهیونیست ها شد، تفاوت دومی است که همه ما را بر آن می دارد تا به انتقام و خون خواهی این شهدا پای صندوق رأی حاضر شویم.

وی ادامه داد: هر رأی انتقام از خون تک تک این شهدا از جمله ریحانه سلطانی نژاد، دختر ۱۸ ماهه کاپشن صورتی و گوشواره قلبی است و به همین منظور چهار صندوق رأی در گلزار شهدا تعبیه می شود تا از جوار مزار حاج قاسم و شهدای ۱۳ دی ماه رأی بدهیم.

سردار حسنی سعدی با اشاره به پیش بینی تدابیر لازم برای این امر، افزود: تلاش داریم تا فرآیند رأی گیری با سهولت، راحتی، سرعت و در کمترین زمان ممکن برای رأی دهندگان انجام شود.

وی عملیات روانی گسترده توسط رسانه های بیگانه برای دلسرد کردن مردم از حاضر شدن پای صندوق رأی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تجربه نشان داده و عقل هم مؤید آن است که هر جهتی را دشمن نشان می دهد باید مخالف آن حرکت کرد و هر گاه ملت ما را از موضوعی نهی کند، حتماً آن مسئله به نفع ما است.

مدیرگلزار شهدای کرمان با بیان اینکه این توطئه ها با هدف تضعیف نظام و دموکراسی و حکومت دینی است که باید بر خلاف خواسته دشمن عمل کنیم؛ گفت: هر رأی در ۱۱ اسفند رأی به استقلال و نظام و رهبری و تیری به قلب و چشم دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 1752109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha