اقدامات فرهنگی در حوزه مهدویت باید با رویکرد معرفتی و آموزشی باشد

مدیرعامل بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور گفت:اقدامات فرهنگی در حوزه مهدویت باید با رویکرد معرفتی و آموزشی باشد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، عصر امروز چهارشنبه(۹اسفندماه) مدیرعامل بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور با مدیریت و اعضای شورای این بنیاد در شهرستان ورامین دیدار کرد.  

حجت الاسلام محمود متوسل در این دیدار بیان داشت: اقدامات فرهنگی درحوزه مهدویت باید با رویکرد معرفتی و آموزشی باشد تا اثر آن دائمی باشد، در این راستا برگزاری دوره های تربیت مربی و معرفت افزایی به جهت اعزام مبلغان باید با جدیت کار شود.
وی افزود: حضور مربیان و مبلغان مهدوی در محلات مختلف و روستاها در کنار مجموع اقدامات فرهنگی هنری همچون سرود و تئاتر، در طرح مباحث آموزشی و پاسخ به شبهات  باید اجرا شود.
ابراهیم آقابابایی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در تهران۱۸٠ مربی آموزش دیده اند و نکته مهم حفظ و استفاده از این ظرفیت به صورت مستمر است، همچنین محله محوری نکته مهمی بود که در ورامین محقق شد و با توجه به شبکه سازی این بنیاد در منطقه، خیلی از ارگانها و ادارات نیز از این ظرفیت بهره می برند.
همچنین مهدی شه دوست، مدیربنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان ورامین در جلسه گفت: شناسایی و شبکه سازی فعالان مهدوی، برگزاری دوره های آموزشی، بهره گیری از قالب هنر با تشکیل گروه های سرود و تئاتر، برپایی سه شنبه های مهدوی، برپایی جشن در ۳۵ محله و روستا، پویش حال خوب، پویش نذرخون، ماشین نویسی، حضور سفیران مهدوی در بیمارستان ها، نذر اسباب بازی، کارناوال شادی و استیج سیار جهت اجرای جشن در روستاها بخشی از برنامه های نیمه شعبان این بنیاد در سال جاری بوده است.

کد خبر 1752224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha