حضور حداکثری در انتخابات بیعت با امام و شهیدان است

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق های رای بیعت با امام و شهیدان است و موجب سربلندی نظام اسلامی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی ایران است.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در انتخابات شرکت می‌کنیم چرا که ایران اسلامی برای ما است و انتخابات تنها راه اصلاح کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان در تمام سالیان اخیر تلاش کرده که مردم را از انتخابات ناامید کند خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود، سرنوشت خود را رقم می‌زنند و ملت همیشه در صحنه ایران همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ساز خواهند شد.

 سرهنگ دارابی عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند طبق دیدگاه رهبر انقلاب، باید مورد توجه قرار گیرد و با وجود تمام مخالفت‌ها و تفرقه‌افکنی های دشمنان در میان مردم، باز هم در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

 فرمانده ناحیه سپاه شیروان بیان کرد: انتخاب فرد اصلح به دست مردم انجام می‌شود همان طور که این نظام به خواست و اراده شما بیان گذاری شده پس مردم با حضور پر رنگ در انتخابات فردی اصلاح را انتخاب کنند، مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود و هر برگ رای تیری به سمت قلب دشمنان است.

 سرهنگ دارابی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم یک ضرورت برای تداوم، بقا و استمرار نظام است که در قانون اساسی نیز بر آن تاکید داشته است، طبق گفته مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی اولویت اول در انتخابات مشارکت مردم و در مرحله بعد انتخاب یک شخص است، اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌توانیم از مفهوم انتخابات برداشت کنیم، بحث امنیت است.

وی با بیان اینکه مشارکت پایین مردم در انتخابات موجب می‌شود تا دشمنان جمهوری اسلامی خیال باطل در سر داشته باشند و به فکر حمله به کشور ایران باشند، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند.

کد خبر 1752428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha