۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری در حال جمع آوری آرای مردم هستند

حسین میرزایی گفت: هم‌اکنون انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان و در ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

محسن حسین میرزایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان و در ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات ادامه داد: از تعداد ۷۹۱ شعبه اخذ رای در استان چهارمحال و بختیاری تعداد ۵۸۱ شعبه ثابت و ۲۱۰ شعبه سیار و ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۰ شعبه أخذ رأی روستایی هستند.

حسین میرزایی اظهارداشت: ۲۹ هیئت اجرایی در ۱۲ شهرستان و ۱۷ بخش تشکیل شده که متشکل از معتمدان مردمی و سه نفر اعضای حقوقی هستند که با هماهنگی فرمانداران و با تأیید هیئت نظارت بر انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی حضور پرشور و نشاط مردم در شعبه‌های شهرستان‌های ۱۲ گانه چهارمحال و بختیاری را مطلوب اعلام و تصریح کرد: حضور جوانان و رای‌اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی بسیار چشمگیر و قابل‌توجه است.

وی یادآور شد: از مجموع ۲۱۲ شعبه سیار اخذ رأی انتخابات امروز ۱۰ شعبه برای مناطق سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است که هشت شعبه در شهرستان کوهرنگ و ‌۲ شعبه در شهرستان اردل استقرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدوارم مردم استان در همین ساعت‌های ابتدایی رای‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و این مهم را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند.

حسین میرزایی گفت: امید است با مشارکت حداکثری مردم چهارمحال و بختیاری پای صندوق‌های اخذ رأی برگ زرین دیگری به افتخارات این استان افزوده شود.

کد خبر 1752536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha