امروز تمام توطئه دشمنان با حضور مردم بصیر ایران خنثی می شود

استانداری مرکزی گفت: امروز تمام توطئه دشمنان با حضور همراه با بصیرت مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی ، خنثی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار استان مرکزی در بازدید از ستاد انتخابات استان مرکزی، در جمع خبرنگاران گفت: امروز ۱۱ اسفند ماه حدود ۳۰ هزار نفر در یکی از تاریخی ترین روزهای عمر پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری انتخابات و اخذ آرای مردم بصیر و آگاه استان مرکزی  هستند.  


وی افزود: حدود ۱۸ هزار نفر در هیئت های اجرای و حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در هیئات های نظارت و ناظران و  همچنین۳۵۰۰  نفر نیز در بخش های امنیتی و انتظامی در سراسر استان شهر و روستا و شعب ثابت  و سیار در حال فعالیت هستند.  

وی با بیان اینکه امروز  بر اساس گزارش رسانه ها شاهد حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق های رای هستیم، ادامه داد: امروز به فضل الهی مهر ابطال به هرآنچه که دشمنان در این مدت بافتند  زده شد و آنچه رسانه های معاند غربی رشتند به دست مردم پنبه خواهد شد.  

استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم استان در ساعت های اولیه اخذ رای در مقایسه با دوره گذشته خوب و رضایت بخش است، ادامه داد: امروز تمام توطئه دشمنان با حضور همراه با بصیرت مردم، خنثی شده است.

مخلص الائمه در ادامه با بیان اینکه نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا این لحظه اخلاق مداری و نجابت را نشان دادند، اظهار داشت: امید است پس از تعیین منتخبین مردم نیز شاهد همین اخلاق مداری از سوی نامزدها و طرفداران آنها باشیم.

حجت الاسلام مبارک آبادی، رئیس ستاد هیئات نظارت انتخابات استان مرکزی نیز با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان مرکزی در پای صندوق های رای، گفت:  مردم همیشه پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به حضور و مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان به ویژه رای اولی ها در انتخابات، افزود: بحمدالله ملت ایران و نسل جوان این مرز و بوم بار دیگر با حضور خود حماسه آفریدند.

کد خبر 1752548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha