اقتدار و امنیت در سایه انتخابات سالم

سردار حسن پور جمهوری اسلامی ایران را مظهر مردم سالاری دینی قلمداد کرد و گفت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه انتخابات سالم و ایمن میسّر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ‌سردار" حسین حسن پور" امروز (جمعه ۱۱ اسفند) در حاشیه شرکت در انتخابات حضور و مشارکت در انتخابات و پای صندوق اخذ رای را یک تکلیف همگانی دانست و اظهار داشت: برابر بررسی های صورت گرفته از ساعات اولیه شروع رای‌گیری حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مطلوب بوده و شهروندان حضور پررنگی در پای صندوق های اخذ رای داشته‌اند.


 جانشین فرمانده انتظامی استان گیلانجمهوری اسلامی ایران را مظهر مردم سالاری دینی اعلام کرد و بیان داشت: اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه انتخابات سالم و ایمن و مشارکت حداکثری مردم میسّر می‌شود.


 وی با اشاره به اینکه در بحث تامین امنیت انتخابات ۲ هزار و ۶۹۰ شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد تصریح کرد: بیش از ۱۱هزار نفر با همکاری نیروی سپاه و بسیج در تامین امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان مشارکت دارند.


سردار حسن پور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 1752613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha