تشکیل پرونده برای شهدا و جانبازان کرمان

قاضی زاده هاشمی از تشکیل پرونده برای شهدا و جانبازان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی  خبرگزاری شبستان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته شهید گفت: روز ۲۲ اسفند روز شهید است که در این روز به فرمان امام راحل (ره) بنیاد شهید تشکیل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: هفته آینده هفته شهید نامگذاری شده و نمایشگاهی از اقدامات خادمان شهدا در بنیاد شهید تشکیل شده است تا بازدیدکنندگان با تنوع فعالیت ها و خدمات بنیاد شهید بیشتر آشنا ‌شوند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تعیین تکلیف شهدای کرمان، خاطرنشان کرد: برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان پرونده تشکیل شده است، همه احراز شده‌اند و خدماتشان هم شروع شده است.

وی درخصوص حادثه سیستان و بلوچستان گفت: برای شهدا یا جانبازانی که استانداری سیستان و بلوچستان معرفی کرده، پرونده تشکیل داده ایم و خدمات رسانی به آنها آغاز شده است.

قاضی زاده هاشمی درخصوص راه اندازی سمانه شفافیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: برای توسعه شفافیت و به دننال برنامه‌هایی که دولت دارد، مشابه سامانه سوت‌زنی دولت در بنیاد شهید هم راه‌اندازی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف بنیاد چه موسسات وابسته به بنیاد و چه خدمات، اگر شهروندی خطا یا فسادی دید، می‌تواند در آن سامانه گزارش دهد و اسناد و مدارکش را بارگذاری نماید تا با سرعت به آنها رسیدگی شود.

کد خبر 1753534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha