خطای مدیران در حوزه خدمات ستاد سفر پذیرفتنی نیست 

مرادی گفت: به جهت خدمت به مردم، خطای مدیران در حوز خدمات ستاد سفر پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۱۶ اسفند) در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نهبندان اظهار کرد: نیروهای جوان، جهادی و انقلابی در ادارات نهبندان داریم اما در تجهیزات کمی ضعیف تر هستیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه با نیروی انسانی کاربلد، همراه و با برنامه به نتیجه مطلوب می رسیم حتی با کمترین امکانات، افزود: نمود این مهم را در دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی هنر مسئولان را پوشیدن لباس رزم و در میدان بودن عنوان کرد و گفت: شهرستان نهبندان ظرفیت های خوبی برای معرفی در کشور و حتی جهان دارد که باید با کمک تیم رسانه ای معرفی شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: برای کاهش خطرات و تصادفات در ایام نوروز باید برنامه داشته باشیم و ارتباط و تعامل شوراها با دهیاران و  متنفذین مردم در راستای شناسایی آسیب ها مهم است.

مرادی گفت: ایجاد توقفگاه های بین راهی در نهبندان مهم است کوچک ترین خطای مدیران در حوزه ستاد سفر پذیرفتنی نیست و باید نقاط حادثه خیز را شناسایی کنیم.

وی از لغو مرخصی های مدیران در ایام نوروز خبر داد و گفت: توجه به حوزه گردشگری در این ایام مهم است و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

وی در پایان از عدم حضور برخی مدیران در جلسه ستاد خدمات سفر گلایه کرد.

کد خبر 1753637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha