لزوم بازسازی انبار اموال تملیکی خراسان جنوبی

ذاکریان گفت: انبار اموال تملیکی خراسان‌ جنوبی که در گذشته دچار حریق شده اکنون نیاز به بازسازی دارد و باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان امروز (۱۷ اسفند) در جلسه هم اندیشی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور دادستان مرکز استان و رئیس بازرسی مرکز پایش و بازرسی سازمان اموال تملیکی کشور برگزار شد، با تقدیر و تشکر از رویکرد جدید ریاست سازمان اموال تملیکی کشور در راستای بازدید از استان‌ها و بررسی مسائل و مشکلات ادارات کل اموال تملیکی اظهارکرد: ارتقای اموال تملیکی استان از مدیریت اموال تملیکی به اداره کل از مهم ترین اقداماتی است که با توجه ویژه ریاست سازمان در استان انجام شده است. 

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه ملزوماتی برای این اداره کل لازم است، گفت: در حوزه نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه هستند که باید این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی  در ادامه عنوان کرد: انبار اموال تملیکی استان که در گذشته دچار حریق شده اکنون نیاز به بازسازی دارد و باید در اولویت قرار گیرد.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: اگر از سوی مرکز نگاه حمایتی و مساعدتی به استان خراسان جنوبی شود قطعا در آینده نزدیک شاهد تحول در اموال تملیکی استان خواهیم بود.

کد خبر 1753752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha