توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی طرح قرار دوازدهم در بهشهر

نعمت الهی گفت:توزیع ۱۱۰ بسته کمک معیشتی در قالب اجرای طرح «قرار دوازدهم» از امروز (پنج‌شنبه) به مناسبت ما رمضان بین نیازمندان در بهشهر آغاز شد.

مهدی نعمت الهی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر،   پنجشنبه(۱۷ اسفند) در حاشیه آیین توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی رمضان در بین نیازمندان در امامزاده یوسف(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توزیع این بسته‌های کمک‌معیشتی با همکاری معتمدان محلات و هیات امنای مسجدها در بین نیازمندان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی بیش از ۱۲۰  میلیون ریال است، افزود: طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان‌(عج) نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدماتی ارائه می‌کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم (عج) انجام می‌شود، یادآورشد: طرح «قرار دوازدهم» با محوریت تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در حال اجرا است.
نعمت الهی گفت:  تاکنون ۴ مرحله از طرح قرار دوازدهم در بهشهر اجرایی شده و امروز در چهارمین دوره اجرای طرح  توزیع بسته‌های کمک معیشتی در دستور کار است.

طرح قرار دوازدهم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع حمایت از نیازمندان به نیت امام دوازدهم در سراسر کشور آغاز شد و با توجه به اینکه در آیات قرآن که سند زندگی ماست، آیات بسیاری در رابطه با کمک و دستگیری از نیازمندان در بعد فردی و اجتماعی آمده است و برای مؤمن وظایفی برشمرده شده که یکی انفاق است و این طرح با قوت توسط اوقاف در حال برگزاری است.   

کد خبر 1753779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha