رویکرد جهادی دولت سیزدهم/ تعامل و همکاری خوب بین دولت و مجلس

حسینی با بیان اینکه ثمره همکاری و تعامل بین مجلس و دولت به مردم خواهد رسید، گفت: تعامل و همکاری خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: پیوند دهنده و حلقه واسط دولت و مجلس هستیم، پیش بینی می کنیم که در سال آینده همکاری و تعامل بسیار خوبی بین این دو قوه وجود داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ثمره همکاری و تعامل بین مجلس و دولت به مردم خواهد رسید، افزود: هر مقدار که دستگاه ها باهم همکاری و تعامل داشته باشند برای رفع مشکلات به جای آنکه نیرو و توان شان هدر برود و صرف اصطکاک و تنش باشد؛ برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور انجام دهند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه پنج ساله هفتم، تکلیف دستگاه ها مشخص شده است و در اولین گام باید آیین نامه های مربوطه را آماده کنیم و اینها اجرایی شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ایران افزود: متاسفانه در گذشته و بیشتر مواقع برنامه ها بر روی کاغذ باقی می ماند و در حد ۲۰ یا ۳۰ درصد اجرایی می شد.

حسینی تصریح کرد: اجرایی شدن برنامه ها بسیار مهم است و کار در دولت و مجلس کارشناسی شده است و باید این را بتوانیم به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۳ در مجلس گفت: بودجه مبنای کار ما است و انشاالله محقق شود.

حسینی ادامه داد: بخشی از برنامه هایی که هر وزارتخانه داشته، محقق شده و بخش های باقی مانده را نیز باید اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت های اعلامی دولت در دستور کار است، تصریح کرد: اجرای سند تحولی که دولت تدوین کرده همه جزو برنامه های دولت سیزدهم است به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم دارند باید مدنظر داشته باشیم.

حسینی تاکید کرد: در سفرهای استانی مصوباتی داشتیم که برخی به دلیل تنگناهای مالی که بوده به نتیجه نرسیده است اگرچه تعداد قابل توجهی نیز نهایی و عملی شده است تا در دور دوم سفرهایی که کامل می شود، دستاورد بسیار خوبی برای مردم داشته باشد.

کد خبر 1753843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha