بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان دایر می شود

فرمانده سپاه سلمان از راه اندازی بیمارستان صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه سرکشی از مناطق سیل زده جنوب استان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شروع بحران سیل در جنوب استان در زمینه بهداشت و درمان مردم درگیر در سیل ورود کرده و با تیم های پزشکی اعزامی توانست خدماتی در خور شان مردم عزیز به آنان ارائه دهد.

وی افزود: مجموع خدمات صورت گرفته باعث شد تا ما به این نتیجه برسیم که برای خدمات بهتر نیازمند راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه باشیم.

شفائی تصریح کرد: با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه راه اندازی این بیمارستان برنامه ریزی شد که هم اکنون تجهیزات آن در حال انتقال به این منطقه است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: این بیمارستان از صبح فردا شنبه راه اندازی می شود و امیدواریم بتوانیم خدماتی ارزشمند را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.

شفائی تصریح کرد: این بیمارستان با توجه به نیازمندی های منطقه که پیش تر احصا شده است به صورت تخصصی به خدمات دهی به مردم خواهد پرداخت.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه تا پایان بحران و تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهد ماند.

کد خبر 1753918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha