حافظان جزء سی قرآن کریم تجلیل شدند

همزمان با ایام سالگرد تاسیس  کانون فرهنگی هنری مساجد، حافظان جزء ۳۰ قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) حاج آقا موسی زاده تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی همزمان با ایام سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، با همکاری کانون فرهنگی هنری موعود در مسجد فاطمه الزهرا(س) ساوه به  دو گروه از دختران که موفق به حفظ جزء سی قرآن کریم شدند تجلیل و به گروه ممتاز و برتر از مسابقه روزنامه دیواری  هم هدایا و لوحی تقدیم شد.  


سودابه حسینلو، مسئول کانون فرهنگی هنری خواهران موعود با اشاره به برگزاری کلاس های حفظ قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان به خبرنگار شبستان گفت: برگزاری کلاس های قرآنی برای اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان یکی از برنامه های مهم کانون ما است.

حافظان جزء سی قرآن کریم تجلیل شدند


وی با اشاره به استقبال گسترده بچه ها و خانواده ها از این کلاس ها افزود: کلاس های قرآنی کانون شامل روخوانی، روانخوانی، قرائت، قصه های قرآنی و در راس همه حفظ قرآن کریم است که در سطوح مختلف برگزار می شود.
 
حسینلو به استقبال گسترده از این کلاس ها اشاره کرد و گفت:با تقاضای والدین و بچه ها کلاس های حفظ قرآن کریم از تابستان شروع شد و تعدادی از دختران در این کلاس ها شرکت کردند که در نهایت شرکت کنندگان موفق به حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شدند.

حافظان جزء سی قرآن کریم تجلیل شدند

مسئول کانون فرهنگی هنری خواهران موعود با اشاره به اینکه در پایان از شرکت کنندگان در کلاس ها آزمون گرفته شد، خاطر نشان کرد: به افرادی موفق در این آزمون، گواهی جزء ۳۰ قرآن کریم اعطا شد.

 وی با اشاره به اینکه حفظ قرآن به بچه ها کمک می‌کند تا با قرآن  انس بگیرن و با قرآن و معانی آن آشنا بشوند، ادامه داد: شرکت در این کلاس ها سبب می شود علاوه بر حفظ قرآن کریم علاقه آن ها به قرآن و داستان های قرآنی بیشتر شود.


حسینلو بیان کرد: افراد باید از دوران کودکی قرآن را سر لوحه زندگی خود قرار دهند تا بتوانند آینده درخشانی در سایه قرآن واهل بیت (ع) برای خود رقم بزنند.

مسئول کانون فرهنگی هنری خواهران موعود ادامه داد: افراد می توانند به کمک قرآن در کار، تحصیل و زندگی خود موفق‌تر باشند و قرآن و مفاهیم بلند این کتاب الهی را سرلوحه خود قرار دهند.

حافظان جزء سی قرآن کریم تجلیل شدند


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت حافظان قرآن کریم، ادامه داد: رهبر انقلاب بر این مهم تاکید فراوان داشتند و بنده به عنوان حافظ قرآن و مسئول کانون بر خود واجب می دانم که در این مسیر گام برداشته و کودکان و نوجوانان را که آینده سازان ایران اسلامی هستند در این مسیر هدایت کنم.

کد خبر 1754125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha