آغاز نشست‌های بصیرتی با حضور جوانان مسجدی در مسجد سیدالشهدا(ع)

امجدیان گفت: نشست های بصیرتی با محوریت جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد سیدالشهدا(ع) سنقرآغاز شد.  

محمد امجدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری برای ایجاد خودباوری جوانان و نوجوانان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سنقر و کلیایی افزود: جوان و نوجوانی که عضو این مراکز می شوند و به مسجد می روند حقیقت خود را پیدا خواهند کرد و به سمت راه های انحرافی نمی رود.

وی خاطر نشان کرد:اثر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را باید در نمازهای جماعات ببینیم و شاهد حضور پررنگ نوجوانان و جوانان باشیم همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را باید در بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ببینیم که بارها و بارها به نقش این مراکز در عرصه‌های حساس فرهنگی و نیز جذب نوجوان و جوانان به مساجد اشاره داشته‌اند.

امجدیان تصریح کرد:  نشست روشنگری و بصیرتی با حضور جوانان عضو کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) برگزار شد که بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان و ارتقای سطح اخلاق و معنویت در جامعه امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) سنقر و کلیایی اظهار کرد: این نشست ها با موضوعات بصیرتی، پاسخگویی به شبهات دینی، احکام، موضوعات روز برگزار می شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان گفت:برگزاری کلاس احکام، روانخوانی قرآن، برپایی نماز جماعت، برگزاری کلاس های قرآن و مسابقات فرهنگی هنری از برنامه های شاخص در کانون است.

آغاز نشست‌های بصیرتی با حضور جوانان مسجدی در مسجد سیدالشهدا(ع)

کد خبر 1754248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha