طرح عیدانه اجرا می‌شود

رضا صدیقی مهنی گفت: با توجه به در پیش بودن عید نوروز در قالب طرح عیدانه بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری در بین خانواده های نیازمند و ایتام توزیع خواهد شد.

رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک بچه مسجدی های کانون حضرت علی اکبر (ع) جیرفت برای ماه رمضان و عید نوروز خبر داد و گفت: ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم یکی از این برنامه ها است که روزانه یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت بیان کرد: برپایی سفره های افطاری یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان است که به همین منظور هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطار در مسجد گسترده می شود.

وی ابراز کرد: در کنار سفره های افطاری که نیازمندان هم از این خان با برکت متنعم می شوند، طرح عیدانه نیز برگزار می‌شود.

صدیقی مهنی افزود: با توجه به در پیش بودن عید نوروز در قالب طرح عیدانه بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری در بین خانواده های نیازمند و ایتام توزیع خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت اظهار کرد: در نظر داریم به منظور تقویت روحیه شادی و نشاط معنوی در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز جنگ های شادی برگزار کنیم.

وی با اشاره به تجلیل از خادم مسجد، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از زحمات فعالان فرهنگی مسجدی تجلیل کنیم که در این راستا یک نفر از خواهران و برادران که در اجرای برنامه های فرهنگی کانون با ما همکاری دارند تجلیل می شوند.

صدیقی مهنی گفت: علاوه بر این نیز مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان با موضوع رمضان برگزار خواهیم کرد و همزمان با عید فطر نیز از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1754309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha