نامگذاری باغچه‌ای برای اهل قلم خراسان

دبیر انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان رضوی گفت: سربازان فرهنگی انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان با شعار «ما هم درخت می‌کاریم و دانایی را نشر می‌دهیم» در راستای ترویج فرهنگ درخت‌کاری گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد حقیقت خواه در آیین درخت‌کاری که امروز دوشنبه (۲۱اسفندماه) در پارک ملت مشهد برگزار شد اظهار کرد: امسال به جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی بیشتر مردم در مسیر دانایی شعار " ما هم درخت می‌کاریم و دانایی را نشر می‌دهیم"  را انتخاب کردیم و برای تحقق این شعار گام برداشتیم.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ و مدیریت بوستان ملت آیین درخت‌کاری را برگزار کردیم؛ همچنین با همکاری مردم و اعضای انجمن ۱۴ اصله درخت به یاد چهارده معصوم کاشتیم و باغچه‌ای به نام انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان نام‌گذاری شد.

باغچه‌ای به نام انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان نام‌گذاری شد

دبیر انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان رضوی در خصوص اهداف انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان توضیح داد: دفاع مقدس تأثیر به سزایی بر فرهنگ و ادبیات ما داشت و ما سربازان فرهنگ برای حفظ این رویکرد تلاش خواهیم کرد.

در پایان مراسم نسرین اکرامی، شاعر و داستان‌نویس، متخلص به مهدوی به معرفی جدیدترین اثرش کتاب خدا در انتهای چهار باغ پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 1754427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha