توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان خراسان شمالی گفت: این سازمان امسال ۵۵ هزار و ۱۶۸ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان این استان توزیع کرده است.

سرهنگ پاسدار مجتبی مداحی، مسئول بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر بسته شامل برنج، گوشت، حبوبات، روغن، قند، شکر، رب و ماکارونی هر کدام به ارزش هفت میلیون ریال و جمعا به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال می باشد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رسیدگی به نیازمندان و کمک به این قشر با همکاری خیران و پیگیری نواحی و پایگاه های مقاومت انجام شده است.

سرهنگ مداحی با بیان اینکه در شرایط فعلی کمک به نیازمندان جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است، عنوان کرد: تمامی پایگاه‌های مقاومت و مساجد با همکاری هم آمادگی جذب کمک‌های مردم خیر برای اهدا به افراد نیازمند را در سطح استان دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی اضافه کرد: همکاری خیران و پایگاه‌های و مساجد در کنار تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی در کمک به نیازمندان جامعه در استان و شهرستان‌ها ضروری است و باید این روند مهم با قوت و قدرت ادامه یابد.

سرهنگ مداحی بیان کرد: سپاه از بدو تاسیس پای کار انقلاب و مردم بوده و هر کجا که مردم نیاز به کمک و یاری داشتند سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و با استفاده از تمام امکانات و ابزارهایی که در اختیار داشته به کمک مردم شتافته است.

وی اضافه کرد: سپاه و بسیج وظیفه خودش می‌داند در همه حال و در همه عرصه‌ها و زمان‌ها در کنار مردم برای مردم و برای خدمت به مردم باشد و این افتخار بزرگی برای سپاه و بسیج است که خدمتگزاری صادق باشد.

کد خبر 1754747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha