تقدیر از کمیته های اجرایی ستاد انتخابات شهرستان ورامین

مراسم تقدیر از کمیته های مختلف ستاد انتخابات ورامین با حضور فرماندار ویژه و سایر مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،صبح امروز پنجشنبه (۲۴اسفندماه)مراسم تقدیر از کمیته های ستاد انتخابات شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی،امیر محمدی معاونت امور فنی و عمرانی،حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه،حامد معاف سرپرست بخشداری مرکزی،جعفر مهدوی مدیر حوزه فرماندار و اعضای کمیته های مختلف ستاد انتخابات شهرستان ورامین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:انتخابات ۱۱ اسفند یکی از مهمترین انتخابات های تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود و اولین انتخاباتی بود که دولت سیزدهم عهده دار برگزاری آن بود و دشمنان برنامه‌ریزی های فراوانی برای خدشه به آن انجام داده بودند.

وی‌ افزود : از حدود یک سال پیش تا روز انتخابات دشمنان انواع سناریو های مختلف رسانه ای،امنیتی،فرهنگی و... برای خدشه به انتخابات در نظر گرفته بودند که در شهرستان ورامین با درایت و برنامه ریزی های درست کمیته های ستاد انتخابات ،شاهد یکی از سالم ترین  انتخابات ها در فرایند اجرایی در طول سالیان اخیر بودیم .

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با تشکر از کمیته های ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت: عملکرد کمیته های مختلف ستاد انتخابات شهرستان ورامین باید به صورت یک الگو برای سالیان آینده ثبت شود .

گفتنی است، در این مراسم در پایان از اعضای کمیته های ستاد انتخابات طی مراسمی تقدیر شد .

کد خبر 1754850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha