راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ارتباط با قرآن است

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ارتباط با قرآن است، گفت: راه نجات و رفع مشکلات در شهرستان برادری، همدلی و ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت با سفارش به تقوا اظهارداشت: لباس تقوا و پوشش دینی انسان را به صراط مستقیم می‌رساند، تقوا به معنای احساس مسئولیت درونی است و این تعبیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه است.  

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه مؤمنان به مثابه یک روح در اجسام مختلف هستند، افزود: قرآن، اسلام و ولایت اهل بیت(ع) همان ریسمان الهی است، راه نجات ما وصل شدن به این ریسمان است، ما جز پیوند ایمانی راه دیگری نداریم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در سوره حجرات آیه دهم، بر این تاکید فرموده است که مومنان با همدیگر برادر هستند، سعی شود اگر هم اختلافی ایجاد شد ما بین آن‌ها را اصلاح کنید و اصلاح کنید.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مجلس جدید گفت: کسانی که به عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم معرفی شده‌اند، از الان به فکر مسائل اصلی کشور باشند.  

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، عنوان کرد: این دولت چندین مرکز تولیدی راکد را، فعال نمود و در رشد تولید موفق بود، در مهار تورم نیز جمعاً دولت سیزدهم موفق بود، گرچه براثر برخی مشکلات از قبل بوده است؛ بایستی در زمینه رفع گرانی‌ها تلاش کرد.

جنایتکاران رژیم صهیونیستی در ایام ماه مبارک رمضان نمی توانند مانع خشم مقدس مردم فلسطین شوند

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به تحولات غزه بیان کرد: جنایتکاران رژیم صهیونیستی در ایام ماه مبارک رمضان نمی توانند مانع خشم مقدس مردم فلسطین شوند.

وی بیان کرد: برنامه دنیای غرب این است که در جهان جنایت به راه بیندازند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در این ایام جوانان و نوجوانان با قرآن مأنوس شوند، راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ارتباط با قرآن است، راه نجات و رفع مشکلات در شهرستان برادری، همدلی و ایجاد اشتغال است.

کد خبر 1754932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha