ماه رمضان دانشگاهی بی نظیر برای رسیدن به کمال است

آیت الله دری نجف آبادی، ضمن تاکید بر بهره گیری از فیوضات ماه رمضان گفت: ماه رمضان دانشگاهی بی نظیر برای رسیدن به کمال است.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، عصر امروز شنبه(۲۶ اسفند) در جلسه شورای اداری که مشترک با درس اخلاق مدیران استان مرکزی برگزار شد، گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان امری ضروری است و این مهم باید از سوی همگان رعایت شود.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با تاکید بر اینکه روزه خواری در ملاء عام حتی در صورتی که فرد دارای عذر شرعی باشد حرام است، ادامه داد: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و باید حرمت و شان این ماه نگاه داشته شود.

وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان همانند دانشگاهی بی نظیر است که انسان را برای رسیدن به کمال هدایت می کند.  


این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه باید با  تفکر به درک عمیق به مقام حمد و احسان خداوند برسیم، اظهار داشت: باید از فضایل این ماه نهایت بهره را ببریم و با حضور قلب به دعا و نیایش بپردازیم.  


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه قرار گرفتن در زمره ملت اسلام و لوای قرآن افتخاری بزرگ برای هر فرد است، گفت:  دین اسلام موهبتی است که خدای متعال به ما هدیه داده و ماه رمضان با گنجینه غنی معنوی و لیالی قدر سرآمد این نعمتها است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: حفظ ارزش‌ها و آرمانی نظام یکی از ضروریات است و کارگزاران، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص وظیفه‌ای به مراتب بیشتر از دیگر اقشار جامعه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد، گفت:مدیران باید بدانند که  خادمان مردم هستند و باید در سنگر برای رضایتمندی و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.  


وی در ادامه با تاکید بر اینکه  مدیریت در جامعه ایران اسلامی یک امانت است که به دست برخی افراد سگرده می شود، اظهار داشت: خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.

کد خبر 1755151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha