پذیرش بیش از  ۲۰۰۰ هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس مسئول تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۴۱۶ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان تا پایان روز دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سعادت ارجمند» امروز با تبریک عید نوروز، اظهار کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا اول فروردین ماه ۴۱۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۳۲۱ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی تعداد اتاق های رزرو  در سامانه را ۳۵۶ اتاق عنوان کرد و گفت: این تعداد اتاق در  ۱۱۰ مدرسه جهت روزهای آتی رزرو شده است.  

ارجمند با بیان اینکه بیشترین آمار پذیریش مربوط به شهرستان بویراحمد و گچساران است، خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفندماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بوده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.  

کارشناس مسئول تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۳ پایگاه با بیش از هزار اتاق در ۱۴۵ آموزشگاه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی به چهار دسته «ویژه، الف، ب و ج» پیش بینی شده است. 

وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیای استان، تنوع آب و هوایی و داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری استان پیش بینی می شود در چند روز آینده همکاران فرهنگی مشغول در پایگاه ها، مراکز و مدارس ستاد اسکان نوروزی، روزهای پُرکاری را پیش رو داشته باشند .

کد خبر 1755709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha