برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان آستارا

بادروح گفت: طرح آرامش بهاری در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا در حال برگزاری است.

میکائیل بادروح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: طرح آرامش بهاری در امامزادگان آستارا از ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه دارد.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه طرح آرامش بهاری در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود، افزود: هدف از اجرای این طرح بالا بردن سطح معلومات دینی و شرعی مردم به ویژه زائرین است.

برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان آستارا

وی از اجرای برنامه‌های متنوع و مفید فرهنگی برای زائرین حرم مطهر خبر داد، تصریح‌کرد: در قالب اجرای طرح آرامش بهاری، خیمه‌های معرفت در محوطه آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برپا شده است.

بادروح با بیان‌اینکه در خیمه‌های معرفت، ۵ غرفه شامل پاسخ به سوالات شرعی زائرین و گفتمان دینی، مشاوره وقف، چند رسانه‌ای، غرفه کودکان و قرآن بخوان و نقاشی بکش جایزه بگیر در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین در قالب برگزاری این طرح، فضایی برای فعالیت‌های ورزشی زائرین حرم در رشته‌های فوتبال دستی، دارت و بدمینتون در نظر گرفته شده است.

برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان آستارا

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با اشاره به اینکه برپایی سفره هفت سین قرآنی، برگزاری دعای توسل در شب چهارشنبه سوری آخر سال و غبارروبی حرم و مزار ۳۲ شهید دوران دفاع مقدس از برنامه‌های این بقعه در آستانه سال نو بود، تصریح‌کرد: مراسم تحویل سال نو در این بقعه با برنامه قرائت قرآن، زیارت آل یاسین، زیارت عاشورا، دعای توسل و پخش سخنان نوروزی مقام معظم رهبری و با حضور زائران این حرم مطهر برگزار شد.

بادروح خاطرنشان‌کرد: برای اسکان زائرین حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) حسینیه امامزادگان با ظرفیت ۲۰۰ نفر اسکان شبانه و هتل آپارتمان با ۱۱ سوئیت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1755771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha