گام های استوار روزه داران بیرجندی در طوفان الاحرار

روزه داران بیرجندی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با وضو و با مشت های گره کرده به خیابان ها آمدند تا با گام های استوار خود، سهم موثری در طوفان الاحرار ایفا کنند.

خبرگزاری شبستان_خراسان جنوبی: سمیه محمدی- امروز با وجود هوای گرم و با زبان روزه مردم مرکز استان خراسان جنوبی، سنگ تمام گذاشتند. کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان؛ همه آمدند تا از مقاومت های پی در پی و چندین ساله قدس شریف حمایت و انزجار خود را از صهیونیست کودک کش با مشت های کوبنده فریاد بزنند. 

حضور روزه داران بیرجندی در راهپیمایی روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیامی از جنس اقتدار و ایستادگی دارد. به تعبیر مقام عظمای ولایت شکست بزرگ را صهیونیست ها شاهدند که قابل جبران نیست، می توان گفت حریان فلسطین امروز جریان بزرگی در مقابل رژیم صهیونیستی است که به میدان آمده اند. 

گام های استوار روزه داران بیرجندی در طوفان الاحرار

مسجد سنگری برای مقابله با شیطنت های دشمن

جانباز غلامرضا قنبری که با دو پای قطع شده و با ویلچر در راهپیمایی روز قدس حضور یافته به خبرنگار شبستان گفت: به خاطر فلسطین آمده ایم‌، امروز جمعه آخر ماه مبارک رمضان است و تمام مسلمین جهان باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

به گفته وی وظیفه شرعی ما مسلمانان حمایت از مظلومان غزه و انزجار از صهیونیست کودک کش است؛ ما نمی توانیم با دشمن مستقیم وارد جنگ شویم اما می توانیم در راهپیمایی ها اعتراض خود را اعلام کنیم.

وی که در هشت سال جنگ مقدس در مناطق جنگی حضور داشته است، گفت: من از کتف مشکل دارم و جانباز قطع نخاع هم هستم اما به جوانان توصیه می کنم که سعی کنند در تله دشمن نیفتند و در جنگ نرم دشمن درگیر فضای مجازی و دروغ های شیطان بزرگ نشوند.

قنبری با بیان اینکه دشمن هزینه های هنگفتی می‌کند تا جوانان ما را از راه به بیراهه بکشاند، ادامه داد: هدف دشمن جوانان است و امروز جوانان باید برای در امان ماندن از نقشه های دشمن به مساجد روی بیاورند چراکه مساجد، سنگری در مقابل دسیسه های دشمن است.

گام های استوار روزه داران بیرجندی در طوفان الاحرار

همه با وضو آمده ایم

غلامرضا آخوندی جانباز دیگری است که برای حمایت از مردم غزه به خیابان های شهر بیرجند برای شرکت راهپیمایی آمده است به خبرنگار شبستان گفت: امروز همه با وضو آمده ایم تا شعائر اسلامی را پاس بداربم. 

وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس را در  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یک فریضه و وظیفه می دانیم.

علیرصا نصرآبادی جانباز دیگری است که با ویلچر آمده و حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه شرعی همه مردم به خصوص جانبازان اعلام کرد و افزود: به جوانان غزه توصیه می کنم همچنان مقاومت کنند تا پیروزی نهایی را با چشمان خود مشاهده کنند و به جوانان ایرانی هم توصیه می کنم در حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و با هدف حمایت از انقلاب در راهپیمایی شرکت کنند.


علیرضا عباس زاده_ معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی هم به خبرنگار شبستان گفت: روز قدس امروز به خاطر تحولات اخیر در منطقه و فلسطین جلوه ای خاص به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در روز قدس یک پیام جهانی دارد، افزود: روز قدس را میعادگاه همه مسلمانان جهان می دانیم که تحقق آرمان بزرگ انقلاب و فرج امام زمان (عج) هم در آن است.

کد خبر 1757276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha