شکوه حضور بچه‌مسجدی ها در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبری است

مهرنیا گفت: اعضای کانون مساجد همچون همیشه پیش قراول در راهپیمایی روز قدس هستند و شکوه حضور بچه‌مسجدی ها در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبری است.

مهدی مهرنیا_ مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد:اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد مازندران همواره در  صحنه های مختلف انقلاب حاضر بوده و ولایتمداری خود را ثابت کردند و این بار هم در روز قدس خوش می درخشند.
وی افزود: می آییم تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین سیاست‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند و با فریاد رسای مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دگر بار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.
مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر یادآور شد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری همیشه در همه صحنه های نظام حاضرند و  از تمامی ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه نمازگزاران، اصحاب فرهنگ - قرآن – مسجد، اعضا کانون های فرهنگی و هنری مساجد دعوت می کنیم با لبیک به فراخوان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضور گسترده در دفاع از مظلوم و ولایتمداری داشته باشند.
مهرنیا گفت: بچه مسجدی های نازندران در کنار همه اقشار جامعه این استان علوی، بار دیگر با حضور پررنگشان همگام با روحانیت و ائمه جماعات مساجد در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
وی افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت از مردم مظلوم فلسطین  و نشانه اتحاد و برادری و وحدت ما و ایستادگی در برابر  بدخواهان نظام است.
مهرنیا یادآور شد: اعضای کانون مساجد همچون همیشه پیش قراول در راهپیمایی روز قدس هستند و شکوه حضور بچه‌مسجدی ها در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبری و ادامه خط سرخ شهادت است.

کد خبر 1757347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha