« قدس» آرمان آزادی خواهان جهان است

نوروزی فر با اشاره به این نکته که آرایش جدید رژیم صهیونیستی نشان می دهد که به آخر خط رسیده است ادامه داد: این پایان کار رژیم اسرائیل است؛ این را از نوای مظلومانه مادران و کودکان غزه در هیهات و فریاد مظلومیت شان می توان درک کرد.

ابراهیم نوروزی فر در جریان اهمیت برپایی راهپیمایی روز قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جنگ برای اسرائیل در غزه به واقع چیزی جز یک باتلاق پرهزینه نیست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به این نکته که آرایش جدید رژیم صهیونیستی نشان می دهد که به آخر خط رسیده است ادامه داد: این پایان کار رژیم اسرائیل است؛ این را از نوای مظلومانه مادران و کودکان غزه در هیهات و فریاد مظلومیت شان می توان درک کرد.

وی ادامه داد: آنجا که صهیونیست ها با تمام توان نظامی آنان را نشانه رفته اند. یورش و اشغال سرزمین مقدس فلسطین برای صهیونیست ها با تصور رویای سرزمین موعود به زودی پایان می پذیرد این واقعیت و آینده نگری در کلام حق است که ظلم هرگز پایدار نخواهد ماند.

وی اظهار کرد: نتایج حاصله برپایی سازمان های مدعی حقوق بشر که در موج دومینووار در جریان برخورد با رژیم اسرائیل رسوای جهانیان شده است نشان می دهد که انسان تا کجا با انسانیت خویش فاصله دارد.

نوروزی فر افزود: تنش های منطقه خاورمیانه با عملکرد ددمنشانه رژیم اسرائیل دیگر بر هیچ انسان آزاده خواهی در جهان پوشیده نیست آنچنان که روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میعادگاه فریادهای خروشان مردان و زنانی است که مشت های خود را به سمت رژیم صهیونیسم نشانه می برند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه در جریان این حماسه آفرینی به صحنه می آیند و با محکوم کردن جنایت های اسرائیل بار دیگر ولایتمداری و عزت مندی مردم استان البرز را در مسیر حمایت از مردم فلسطین نشان می دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: رهبران رژیم کودک کش فاسد اسرائیل به پایان خط رسیده است و مردم روزه دار و مومن استان البرز روز جمعه این حقیقت را با حضور پرشور خود در صحنه راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان می دهند. مردم البرز به صحنه می آیند تا بار دیگر با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب در جریان حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم و مومن فلسطین پیمان ببندند.

کد خبر 1757415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha