امید به پروردگار رمز ایستادگی در برابر دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امید به لطف، قدرت و عظمت پروردگار رمز ایستادگی در برابر دشمنان است که نمی گذارد ترسی ایجاد و عقب نشینی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم روزه دار در این جمعه برای حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم غزه در راهپیمایی شرکت کردند و حمایت خود را از آنان اعلام و انزجار از دشمنان را فریاد زدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: ایستادگی مردم غزه در برابر دشمنان قابل توجه بود و برای همگان باور کردنی نبود و دشمن بر این باور بود که آنان عقب نشینی می کنند ولی ایستادن و اسرائیل و آمریکا را وادار به عقب نشینی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان عقب نشینی نسبت به دشمن ندارند، ادامه داد: امید به لطف، قدرت و عظمت پروردگار رمز ایستادگی در برابر دشمنان است که نمی گذارد ترسی ایجاد و عقب نشینی صورت بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین باعث شده تا آنان در برابر کفر جهانی ایستادگی کنند و توان خود را برای مقاومت افزایش دهند.

وی با اشاره به ذلیل شدن اسرائیل و ناتوانی در اداره کشور خود، گفت: در جنگ غزه مقامات آمریکایی همراهی کردند در غیر این صورت صهیونیست ها توان مقابله را نداشتند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به خسارت هایی که نتانیاهو برای یهودیان داشته، خاطرنشان کرد: این شکست های پی در پی مایه آبرو ریزی برای دولت غاصب اسرائیل شده است.

وی کودک کشی نتانیاهو که برگرفته از رفتار فرعون است را مایه ننگ مسیحیان و یهودیان اعلام کرد و گفت: پیروان ادیان مسیحی و حضرت موسی هیچ گاه کودک کشی نمی کنند.

توجه به حجاب برای مصونیت خانواده و جامعه

آیت الله طباطبایی نژاد به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن با سناریو ترویج بی حجابی اهداف خود را برای تضعیف بنیان خانواده و انحراف جامعه بکار گرفته است.

وی افزود: بی حجابی مقدمه ای برای ترویج بی بندباری و خسارت به خانواده است و از این رو باید بانوان و خانواده ها نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر برای جلوگیری ترویج از بدی ها و زشتی ها لازم بوده و باید در این خصوص همگان وظیفه خود را انجام دهند.

وی به بهره گیری از معنویت این ماه در روزهای پایانی تاکید کرد و گفت: اهل گذشت باشیم و با عفو و بخش از همدیگر زمینه سعادت خود و جامعه را فراهم کنیم.

خطیب جمعه اصفهان اذعان داشت: بر اساس دستورات دینی مسلمانان نسبت به همدیگر بردار دینی بوده که با گذشت هستند اما نسبت به دشمنان سخت گیری و مقاومت دارند.

کد خبر 1757547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha