بیش از ۲۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

صالحی گفت: همزمان با ماه میهمانی الهی بیش از ۲۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهدی صالحی، با اشاره به اجرای پویش 《اطعام مهدوی ـ افطاری ساده》در ماه مبارک رمضان، گفت: این پویش با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند(تحت حمایت و غیر تحت حمایت) در طول ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد استان مرکزی در حال اجرا است.


قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی، با اشاره به اینکه تا امروز بیش از ۲۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در این پویش غذای گرم، سبدهای معیشتی و افطاری ساده با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در استان مرکزی ۳۴۵ آشپرخانه مهدوی برپا است، گفت:  ۲۸۴ هزار و ۱۵۵پرس غذای گرم، بیش از ۴۰۸ هزار و ۶۶۲ افطاری ساده و  ۳۵ هزارو  ۷۰۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

 صالحی با بیان اینکه اعتبار این طرح بیش از ۹۳۲ میلیارد ریال بوده است، خاطر نشان کرد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  و توزیع آنها با حفظ کرامت انسانی انجام شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: هموطن خیر و نیکوکار می توانید با واریز مبالغ دلخواه از طریق کد دستوری #۰۸۶*۸۸۷۷* شماره کارت ۰۵۰۸-۵۰۳۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در این اقدام خداپسندانه مارا همراهی فرمائید.

کد خبر 1757898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha