فعالیت بیش از  یکهزار پایگاه برای جمع کمک های مردم استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از فعالیت یکهزار و پانزده پایگاه در استان مرکزی برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بعداز ظهر(2 مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: در جشن عاطفه های امسال یکهزار و 15 پایگاه کمک های مردم نیکوکار استان مرکزی را جمع آوری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با بازگشایی مدارس همچون سنوات گذشته جشن عاطفه ها به مدت سه روز در استان مرکزی برگزار می شود، افزود: جشن عاطفه ها در روز پنجم مهر ماه با شعار «دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری در فرهنگ رضوی» در مدارس استان برگزار می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیاناینکه روز ششم مهر ماه این جشن در پایگاه های کمیته امداد و بسیج در سطح استان برگزار می شود، ادامه داد: در روز هفتم مهر که روز جمعه است، نیز در پایگاه های مستقر در مصلاهای نماز جمعه و در مسیر پیاده روی و ورزش صبحگاهی بر پا می شود.

 

ولیئی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سال 1390 مردم استان مرکزی بالغ بر 450 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود مردم استان مرکزی امسال 600 میلیون تومان به این جشن کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه کمک های مردمی در جشن عاطفه ها امسال نیز با مشارکت کمیته امداد، بسیج و مساجد برگزار می شود، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با امور مساجد مقرر شد، تعدادی از مساجد با آرم کمیته امداد به جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها بپردازند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان با بیان اینکه یکهزار و 170 نفر از نیروهای بسیج، کمیته امداد را در جمع آوری کمک های مردمی یاری می کنند، تصریح کرد: از تعداد یکهزار و 15 پایگاه، 648 پایگاه آموزش و پرورش 50 پایگاه بسیج و مابقی پایگاه های مساجد و امداد هستند.


پایان پیام/

کد خبر 175790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha