دشمنان، نظام امنیت و پیشرفت سیستان و بلوچستان را مورد هدف قرار داده اند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان نظام، امنیت و پیشرفت سیستان و بلوچستان را نشانه گرفته اند و باید همه ما در برابر توطئه ها هوشیار باشیم و وحدت ملی خودمان را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار عیدانه با اقشار مردم و مسئولان با بیان اینکه جامعه سیستان و بلوچستان در عید فطر امسال عزادار است، بیان داشت: با جنایت نسل کشی که مستکبران جهان آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در غزه انجام دادند و نیز سرداران رشید ما را  در سوریه به شهادت رساندند و اقدامات اخیر تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان از طرف مزدوران رژیم صهیونیستی در استان، جامعه سیستان و بلوچستان را در عید سعید فطر عزادار کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان یاد و خاطره شهدای اخیر در سیب و سوران را گرامی داشت و  به خانواده های آنان تبریک و تسلیت گفت و بیان داشت: این شهدا در پایان ماه مبارک رمضان توفیق ویژه پیدا کردند تا در ضیافت ماه مبارک رمضان در سفره نعمت الهی مهمان باشند و هم برای شهادت انتخاب شوند.

 محامی با اعلام اینکه جنایت های اخیر در سیستان و بلوچستان به دست اتباع بیگانه صورت گرفت، یادآور شد: این نشان می دهد که اقوام در سیستان و بلوچستان با بصیرت کامل، دلداده نظام اسلامی هستند.

وی افزود: گروهک مزدور جیش الظلم که ادعای حمایت و طرفداری از قوم بلوچ را دارند نتوانستند از میان قوم بلوچ، یارگیری کنند و این افتخار بزرگ برای مردم سیستان و بلوچستان است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از مسئولان خواست که به فکر کنترل مرز و مدیریت اتباع بیگانه باشند، یادآور شد: حضور اتباع بیگانه قانونمند باشند زیرا که اگر این کار انجام نگیرد از حضور اتباع بیگانه غیرمجاز سوء استفاده می شود.

کد خبر 1758432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha