۴۱ میلیارد ریال فطریه در چهارمحال‌وبختیاری جمع‌آوری شد

محمدی فارسانی با اشاره به جمع‌آوری ۴۱ میلیارد ریال زکات فطریه توسط مردم در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: این میزان فطریه در پایگاه‌های کمیته امداد جمع‌آوری شد.

جاسم محمدی فارسانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: فطریه جمع‌آوری شده توسط نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و موسسات خیریه در همان روز عید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان همان منطقه واریز و یا به صورت حضوری (مناطق محروم) به دست نیازمندان رسانده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری در ادامه به اجرای پرداخت فطریه از طریق سامانه "نانینو" در تمامی دستگاه‌های کارتخوان نانوایی‌های دولتی سطح استان اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین‌بار طرح جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره از طریق نانوایی‌های سراسر استان و با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان در ۸۰۰ واحد نانوایی جمع‌آوری شد.

به گفته وی، امسال با نصب برنامه نظر (اپلیکیشن نظر) از طریق گوشی‌های همراه هوشمند نیز پرداخت زکات فطریه امکانپذیر شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه پرداخت کفارات عمد و غیرعمد تا پایان سال ادامه دارد، افزود: پرداخت غیرحضوری از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۰۳۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت‌های اعلام شده در نظر گرفته شده است.

محمدی فارسانی خاطرنشان کرد: پارسال ۵۴ میلیارد ریال زکات فطره (عام و سادات) و کفاره (عمد و غیرعمد) از سوی مردم استان پرداخت و به نیازمندان زیرپوشش اهدا شد.

کد خبر 1758838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha