حوزه‌ی عفاف و حجاب نیازمند کارهای تبیینی، تبلیغی و ترویجی است

مخلص الائمه در جریان بازدید از روند اجرای طرح عفاف و حجاب در استان گفت: در حوزه‌ی عفاف و حجاب نباید از کارهای تبیینی، تبلیغی و ترویجی غفلت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در این بازدید با قدردانی از رعایت هنجارها و موازین شرعی توسط قاطبه‌ی مردم گفت: همراهی عموم شهروندان در حفظ و بسطِ ارزش‌هایِ ایرانی و اسلامی جای تقدیر دارد.

استاندار استان مرکزی در ادامه به معدود افرادی که قصد برهم زدن امنیت اخلاقی و هنجارشکنی در مکان‌های عمومی را داشته باشند هشدار داد که رفتارهای زننده و خارج از عرفی به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست.

وی ضمن تقدیر  تشکر از تلاش‌های فراجا در راستای عمل به مأموریت‌های گسترده‌ی این سازمان، بیان کرد: همراهی تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه‌ نهادهای عضو قرارگاه عفاف و حجاب در اجرای طرح "نور" و حمایت از فراجا امری ضروری است.

این مقام ارشد استان همچنین با بیان اینکه در حوزه‌ی عفاف و حجاب نباید از کارهای تبیینی، تبلیغی و ترویجی غفلت شود، گفت: شتاب‌بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های متولی فرهنگی و عمل به وظایف و مأموریت‌های این دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

طرح "نور" با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌ها، هم‌زمان با سراسر کشور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه توسط فراجا در استان مرکزی اجرایی شد.  

این طرح در راستای ارتقای حقوق شهروندی و برابر خواست و مطالبه‌ عموم شهروندان‌ برای مقابله‌ مؤثر با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و تقویت فرهنگ متعالی عفاف و حجاب با مشارکت واحدهای متخصص و عوامل آموزش دیده اجرایی خواهد شد.

کد خبر 1758865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha