نظارت و بهره‌برداری مناسب از آبهای سطحی و زیرزمینی ضروری است

هادی با تاکید بر اینکه نظارت و بهره برداری مناسب از آبهای سطحی و زیرزمینی است، گفت: سال های گذشته تلاش ها و زحمات زیادی در این راستا می شد که باید همچنان این امر ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر هادی، فرماندار اراک مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره منابع آب شهرستان اراک که با حضور سرپرست شرکت آب منطقه ای مرکزی و تعدادی از مدیران این شرکت در محل فرمانداری اراک برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مهندس محمد ظهیری در دوران مدیریت اداره منابع آب شهرستان اراک گفت: در سالیان گذشته زحمات زیادی برای نظارت و بهره برداری مناسب از آبهای سطحی و زیرزمینی انجام شده است که این زحمات جای تقدیر دارد.

فرماندار اراک بر لزوم کنترل و بهره برداری مناسب از آبهای سطحی و زیرزمینی تاکید کرد و افزود: امیدوارم در سایه همکاری نیروهای قضایی و انتظامی با شرکت آب منطقه ای مرکزی شاهد بهره برداری مناسب از منابع آبی شهرستان باشیم.

 مشارکت مردم در حفظ منابع آبی ضروری است

حسین اسدی سرپرست شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تلاش های خوبی برای مدیریت منابع آب شهرستان طی این مدت انجام شده است، گفت: ما از همراهی همیشگی مسئولان این شهرستان و کشاورزان در تعامل با این اداره کمال سپاس را داریم و امیدواریم با مدیریت جدید این اداره نیز نهایت تعامل ادامه داشته باشد.

 اسدی با تشکر از اقدامات و فعالیت های این اداره، گفت: حفظ منابع آب قطعا لازم است ولی مشارکت مردم نیز اهمیت بسیار دارد.

گفتنی است در این جلسه مهندس علی مصلح آبادی مدیر جدید این اداره در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل برای این انتخاب تشکر و اظهار امیدواری کرد بتواند در سمت جدید منشا خدمات خیر برای این شهرستان باشد.

کد خبر 1759778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha