عملیات وعده صادق، باعث رسوایی بیش از پیش رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی شد

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، باعث رسوایی بیش از پیش رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی و اطلاعاتی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد ملک‌زاده طی سخنانی در نشست هم‌اندیشی بین‌المللی بررسی ابعاد راهبردی -امنیتی عملیات "وعده صادق" که  امروز در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات تاریخی وعده صادق که در پیِ پاسخ تنبیهی ایران به شرارتهای ادامه دار رژیم صهیونیستی صورت گرفت حقیقتاً رویدادی غرور آفرین برای ملت ایران و جهان اسلام بود.

وی افزود: به اذعان رسانه‌های عبری این عملیات در نوع خود، دقیق‌ترین، متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله در تاریخ عملیات نظامی جهان در استفاده از تسلیحات پیشرفته و نقطه زن توصیف شده است، تا آن جا که" اسکات ریتر" افسر سابق اطلاعات آمریکا با ابراز تعجب از این عملیات بی سابقه تاکید می کند «در این عملیات پایگاهی در اسراییل با دقت مورد اصابت موشکهای ایران قرار گرفت که حفاظت شده ترین نقطه زمین در برابر حملات موشکی بوده که حتی محافظت شده تر از کاخ سفید و کاخ کرملین است. ایران با پنج موشک این پایگاه را درهم کوبید و به غربی ها و آمریکایی ها ثابت کرد که هیچ دفاعی در برابر موشکهای ایرانی وجود ندارد».

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم همچنین گفت: در عملیات وعده صادق، جمهوری اسلامی ایران، تمام ابهت پوشالی این رژیم را فروریخت و به تعبیر برخی منابع رسانه ای جهان، ایران تنها کشوری است که در بحران بیش از شش ماهه اخیر در غزه توانست ظرف چند دقیقه معادله را تغییر دهد. اتفاقی که کارشناسان سیاسی و نظامی از آن با عنوان تغییر معادله قدرت در منطقه و جهان یاد می کنند.

وی بیان داشت: به لطف الهی این اتفاق بزرگ معادله قدرت را به نفع جریان مقاومت تغییر خواهد داد. این اقدام مقتدرانه ایران از جهات متعدد منحصر بفرد است که در جای خود نیازمند تحلیل و بررسی های کارشناسانه است و در این جلسه با حضور تعدادی از اساتید بین المللی به بررسی برخی از ابعاد این موضوع خواهیم پرداخت.

کد خبر 1759812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha