چشم‌انداز آینده انقلاب بدون سپاه معنا ندارد

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه سپاه مولود با برکت انقلاب اسلامی است گفت: چشم انداز آینده انقلاب بدون سپاه معنا ندارد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم ملکی_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار در مراسم گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان و مردم شهرستان رودبار با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب است نه پاسدار دولت گفت: در طی ۴۵ سالی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد سپاه در تمامی ادوار به دولت ها کمک کرده و پشتیبان دولت ها بوده است.

وی با اشاره به مقدس بودن کلماتی همچون سپاه، حوزه های علمیه و... افزود: این کلمات  برآمده از بطن انقلابند، لذا مقدس هستند.

حجت الاسلام ملکی با تاکید به هشیاری در برابر توطئه های دشمن در عرصه های مختلف به ویژه جنگ نرم گفت: سپاه در ظاهر با موشک خاک غصب شده اسرائیل را زد، اما در اصل ناموس آمریکا را زده است.

وی با اذعان به اینکه امروز برهنگی در فضای مجازی هیچ تفاوتی با برهنگی در فضای حقیقی ندارد، اثرات آن را به مراتب بالاتر دانست و خاطر نشان کرد: حل مسئله حجاب ذیل پرچم وحدت و پرهیز از برچسب زنی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: در مسئله حجاب راهبرد، هدایت افکار و رفتار مؤمنین به سمت مطالبه گری و کمک به دولت به جهت تدوین نقشه، راه حل مسئله حجاب و اجرای دقیق قوانین مربوط به آن می باشد.

وی در ادامه به شیطنت برخی رسانه ها در خاموشی طرح نور فراجا اشاره و تصریح کرد: همه آحاد ملت در برابر مسئله حجاب وظیفه داشته و باید به فراجا در اجرای «طرح نور» کمک شود.

کد خبر 1759832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha