بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی در بحث فرهنگ و هنر باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رضا نصیرزاده، مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در این دیدار با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی بصورت مستمر صورت گیرد.

نصیرزاده، مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و میتوان از این ظرفیت براساس توامندی های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

کد خبر 1760027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha