مساجد پایگاه بصیرت افزایی هستند

حجت الاسلام محمدی گفت: مساجد به عنوان پایگاه های بصیرت افزایی باید مردم را برای انتخاب فرد اصلح هوشیار کنند.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی- امام جمعه طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت:  در آستانه یک آزمون تاثیرگذار و سرنوشت ساز هستیم و یکی از مهم ترین جلوه های تاثیرگذاری مردم بر عرصه مدیریت کشور، بحث انتخابات است.

وی ادامه داد: در موضوع انتخابات بحث حضور حداکثری مردم اهمیت دارد و تیری به قلب دشمن است و سبب خاری چشم دشمن خواهد شد و اگر دشمن تبلیغ و هزینه می کند که در انتخابات شرکت نکنیم نشان دهنده اهمیت آن است.

امام جمعه طبس در ادامه بیان کرد: امیدواریم مردم همچون دوره های گذشته با حضور باشکوه خود در صندوق انتخابات طی دور دوم، آرمان انقلاب را مستحکم تر کنند و سبب مایوس شدن دشمن شوند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به بحث انتخاب اصلح گفت: شاخصه هایی از کلام امام راحل و مقام معظم رهبری می توان در این زمینه برداشت کرد و چه خوب است که مردم مدنظر قرار دهند.

وی افزود: دین و ایمان، تقوا و شجاعت و بصیرت داشتن و دشمن شناس بودن و از جنس مردم بودن و اخلاص در عمل داشتن از مهمترین ویژگی هایی است که باید در جهت انتخاب فرد اصلح مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه طبس عنوان داشت: برخی افراد در مسیر بصیرت افزایی می توانند موثر باشند و مساجد به عنوان پایگاه های بصیرت افزایی باید مردم را برای انتخاب فرد اصلح هوشیار کنند.

کد خبر 1762256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha