پایان فرآیند انتخابات در خرم آباد و چگنی

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: فرآیند انتخابات در خرم آباد و چگنی در ساعت ۲۲ به پایان رسید وهرگونه اعلام نتیجه در فضای مجازی قابل استناد نبوده و نتیجه قطعی پس از شمارش و با تایید هیات نظارت به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، احسان یاوری با اعلام این خبر اظهارداشت: با پایان ساعت اعلام شده برای تمدید انتخابات، تمدید مجدد ساعت انتخابات به استانداری‌ها واگذار شد و با بررسی جمیع جهات پایان انتخابات در خرم آباد و چگنی اعلام می شود.

وی در خصوص گمانه زنی های موجود در فضای مجازی مبنی بر نتایج انتخابات در خرم آباد و چگنی، تصریح کرد: هرگونه اعلام نتیجه در فضای مجازی قابل استناد نبوده و نتیجه قطعی پس از شمارش و با تایید هیات نظارت به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در مورد تعطیلی مدارسی که شعبه اخذ رای بوده اند، تاکید کرد: فردا هیچ مدرسه ای که شعبه اخذ رای بوده تعطیل نخواهد بود اما آموزش و پرورش می تواند در مورد تاخیر در شروع بکار این مدارس تصمیم‌گیری کند.

یاوری همچنین در خصوص امنیت انتخابات امروز ابراز کرد: خوشبختانه انتخابات در فضایی کاملا سالم و در امنیت مناسب برگزار شد و مورد خاصی گزارش نشده است.

کد خبر 1762716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha