پوستر همایش بین‌المللی اربعین و فرهنگ مقاومت در کرمان رونمایی شد

پس از برگزاری پیش‌همایش اربعین و فرهنگ مقاومت در اربعین دو سال قبل در کربلای معلی، همایش مذکور مهرماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ پوستر همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» شنبه(۲۲ اردیبهشت) و با حضور استاندار و اعضای ستاد این همایش رونمایی شد.
پیش همایش مربوطه در ایام اربعین سال ۱۴۰۲ در کربلای معلی برگزار شد و همایش اصلی قرار است ۳ و ۴ مهر ماه امسال به میزبانی کرمان برگزار شود و علاقمندان به شرکت در این همایش تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ارسال کنند.
اربعین و فرهنگ مقاومت، اربعین - حقوق و روابط بین‌الملل، اربعین و اقتصاد، اربعین - معنویت - اخلاق - سلامت؛ اربعین - فرهنگ - هنر - رسانه؛ اربعین و تمدن نوین اسلامی، اربعین و فرهنگ انتظار، هفت محور همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» است.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان از در اختیار قراردادن ظرفیت کامل استان برای اجرای همایشی فاخر و در شان سردار شهید جبهه مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و بر برنامه‌ریزی‌های همایش به خصوص در بخش بین‌الملل تاکید کرد.

وی برگزاری دو همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی و اربعین و فرهنگ مقاومت را فرصتی بی‌بدیل برای استان کرمان و اشاعه فرهنگ اهل بیت خواند.

حجت‌الاسلام علی عارفی، رئیس همایش بین‌المللی «اربعین و فرهنگ مقاومت» هم با بیان اینکه این همایش از جنبه علمی به موضوع می‌پردازد از مشارکت و همکاری همه دانشگاه‌های استان در برگزاری آن خبر داد.

وی افزود: پیش‌بینی حضور حدود یکصد مهمان خارجی اندیشمندان، پژوهشگران و فرهیختگان کشورهای مختلف شده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و به زودی نشست‌های منطقه‌ای آغاز می‌شود.

کد خبر 1762860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha