چهارمحال‌وبختیاری با عطر خادمان حرم مطهر رضوی خوشبو می‌شود

ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان‌های ۱۲گانه چهارمحال‌وبختیاری با میزبانی از خادمان حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

پیام احمدی بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت تأکید و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: یکی از برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت حضور خدام حرم مطهر رضوی در شهرها و روستاهای استان چهارمحال‌وبختیاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه در استان، افزود: اعضای کاروان «زیر سایه خورشید» و خادمان رضوی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) میهمان مردم ولایتمدار استان چهارمحال‌وبختیاری خواهند بود.

احمدی گفت: غبارروبی و عطرافشانی، اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار مطهر شهدا، عیادت از بیماران استان و شرکت در جشن‌های مردمی مساجد از برنامه‌های محوری کاروان «زیر سایه خورشید» در استان خواهد بود.

یادآور می‌شود، فاصله زمانی اول تا یازدهم ذی‌القعده در تقویم هجری قمری، هم‌زمان با ایام میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن ‌موسی ‌الرضا (ع) و بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن‌ موسی، شاهچراغ (ع) به‌عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

کد خبر 1762895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha