جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد

جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اصلانی معاون وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد اقامه نماز، با هدف هم‌اندیشی در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه نماز مهدویت و تفسیر قرآن کریم، جلسه مشترک ستاد اقامه نماز و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اصلانی معاون وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و قائم مقام و جمعی از مدیران و معاونین ستاد، در روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز در این جلسه، با تاکید بر اینکه تفاهمنامه فی مابین باید به نحوی انجام شود که شاهد عملیاتی شدن آن باشیم، گفت: در حوزه خانواده آمادگی داریم از طریق مرکز تخصصی با اعزام استاد برای فرزندان، خانواده ها و کارکنان اقدام کنیم.

وی افزود: آمادگی داریم جهت اختصاص کتاب و تغذیه سایت های وزارتخانه در خصوص محتوای نماز و مهدویت جهت سهولت دسترسی همکاران وزارتخانه همکاری داشته باشیم.

زرهانی با اشاره به اختصاص منبع از جانب ستاد جهت برگزاری مسابقه ویژه فرزندان و کارکنان و اعزام استاد در اردوهای تفریحی و علمی این وزارتخانه، بر تشکیل کارگروه مشترک جهت بررسی و نحوه اجرای مفاد تفاهمنامه تاکید کرد تا ابعاد مختلف آن را به صورت سه ماه یکبار بررسی کنند.

اصلانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت ستاد اقامه نماز در اجرای برنامه های این وزارتخانه، گفت: دستاوردهای خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته ایم که لازم است جهت دستیابی به دستاورد جدید نیاز هست به آینده نگاه کنیم تا کارهای جدی صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در انجام برخی از کارها محدودیت وجود دارد ولی در حوزه فعالیتهای فرهنگی ظرفیت خوبی در وزارتخانه وجود دارد و شخص وزیر از کارهای فرهنگی حمایت می کند.

اصلانی یادآور شد: خوشبختانه در حوزه اقامه نماز و مهدویت فعالیتهای خوبی انجام شده است که این مهم، مرهون تلاش های شورای اقامه نماز می باشد.

در این جلسه در خصوص میزبانی و پشتیبانی از سرورهای نماز، مهدویت و تفسیر قرآن کریم و همچنین پشتیبانی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در فضای مجازی و کمک به افزایش ضریب امنیتی سرورها و سامانه‌های ملی نماز مهدویت و تفسیر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین مقرر شد در صورت امکان، بخشی از یازدهمین جشنواره ملی ارتباط و فناوری اطلاعات به عنوان صنعت دیجیتال در خدمت به نماز،مهدویت و تفسیر قرآن کریم قرار بگیرد و همچنین به بازنشر گسترده محتواهای تولیدی ستاد اقامه نماز، مهدویت و تفسیر قرآن کریم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کمک شود.

در پایان این جلسه حاضرین با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 1762923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha