لزوم انجام کار تشکیلاتی موثر در حوزه اوقات فراغت

حجت الاسلام محقی بر انجام کار تشکیلاتی قوی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هم‌افزایی دستگاه‌های متولی اوقات فراغت امروز صبح (۲۳ اردیبهشت) برای تدوین برنامه عملیاتی دستگاه‌های ذیربط و تقسیم کار در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی محقی- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این جلسه با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های اجرایی در حوزه اوقات فرغت در ادامه بر انجام کار تشکیلاتی موثر  و انسجام‌بخشی در این زمینه تأکید کرد و گفت: دستگاها متولی در برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت باید هم‌افزایی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان افزود: در راستای برنامه‌ریزی مناسب برای ایام اوقات فراغت امسال تشکیل کمیته‌هایی شامل فرهنگی و هنری، آموزش و پرورش، تربیتی و اردویی، مالی و پشتیبانی، ارزیابی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته حفاظت و امنیت پیشنهاد می‌شود.

نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در این نشست درباره اوقات فراغت جوانان ظرفیت‌های خود از جمله بازدید رایگان از موزه‌ها، تور یک روزه برای آشنایی نوجوانان با بافت تاریخی بیرجند، برگزاری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه رایگان هلال احمر، برگزاری دوره‌های آموزش دفاعی و نظامی بسیج در مساجد، تجلیل از خانواده شهدا، اعزام مربیان هنری کانون پرورش فکری به مساجد، بهره‌مندی بچه‌های مسجد از اماکن ورزشی و اردویی بسیج و هلال احمر را تشریح کردند.

کد خبر 1763013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha