تشریح برنامه های کانون های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:به همت کانون‌های خادمیاری رضوی برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

«ستار هدایت‌خواه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: علاوه بر جشن‌های «زیر سایه خورشید»، به همت کانون‌های خادمیاری رضوی برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت ۱۸ کانون خادمیاری رضوی به صورت تخصصی در این استان اشاره کرد و گفت: این کانون‌ها به صورت تخصصی در زمینه علمی، خانواده و بانوان، زیارت، مشاوره، قرآن، تبلیغ، گروه‌های جهادی، رسانه، ورزشی و زمینه‌های خاص دیگر فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های خادمیاری عمومی در محلات مختلف نیز در حال فعالیت هستند، افزود: امسال ۴۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت توسط کانون‌های خادمیاری که بخشی نیز اجرایی شدند، پیش بینی و در حال انجام است.

هدایت خواه سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، میثاق با ولایت، جشن دخترانه به همت کانون بانوان و تعلیم و تربیت، بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران توسط کانون ایثار و شهادت، رواق دعبل و برگزاری شب شعر، طرح ابناالرضا(ع) و تجمع نوجوانان رضوی و همچنین میز مشاوره و مددکاری در بقاع متبرکه را از برنامه‌های دهه کرامت در این استان برشمرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس حاشیه شهر، اجتماع خادمیاران برای حمایت از مردم مظلوم غزه، سرکشی از خادمیاران مریض و خانواده های خادمیار متوفی، میز کانون‌های خدمت، راهپیمایی خانوادگی خادمیاران، شکوه مادری و تجلیل از مادران و حضور در زایشگاه‌ها، پویش ملی نذر امام با همکاری ستاد دیه برای آزادی مادران معسر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های خدمت رضوی در ایام دهه کرامت هستند.

وی یادآور شد: نشان ارادت به منظور تجلیل از ورزشکاران و نخبگان، ترویج وقف و نذر، پویش ملی هدیه امام با همکاری نهادهای حمایتی، کلام نور و برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، نذر شفا و اردوهای جهادی پزشکان و دندانپزشکان، طرح معین الضعفا و ... از برنامه‌های دیگر دهه کرامت امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

هدایت خواه ضمن تاکید بر گره گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام، از کاسبان درخواست کرد که در حد توان هشت درصد تخفیف به نام امام هشتم به خریداران را در دستور کار قرار دهند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه حرکت‌ها به صورت مردمی صورت می‌گیرند، گفت: استقبال از دوندگان جاده ولایت در سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها صورت گرفت و همچنین کاروانی از مدارس استثنایی نیز به حرم امام رضا علیه السلام اعزام شدند.

کد خبر 1763043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha