دیداری که بعد از ۴۲ سال در دهه کرامت تازه شد

ناصر عسکری گفت: امروز به یُمن ورود پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم توسط خدام کاروان زیر سایه خورشید، یکی از ساکنین شهرستان کهنوج پس از ۴۲ سال به آغوش گرم خانواده بازگشت.

عسکر ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز به یُمن ورود پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم توسط خدام کاروان زیر سایه خورشید، یکی از ساکنین شهرستان کهنوج پس از ۴۲ سال به آغوش گرم خانواده بازگشت.
دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج بیان کرد: در اوایل دهه ۶۰ مردی روستایی ساکن یکی از روستاهای شهرستان بم پسر بچه بیماری داشته که برای درمان بیماری‌ وی ناگزیر بوده به طور مداوم به بیمارستان های شهر کرمان مراجعه کند در آن زمان این کودک ۳ ساله بوده و به دلیل فوت مادر از نعمت مادر هم محروم می شود.

وی افزود: در یکی از روزها که پدر، پسر بیمار خود را به کرمان می برد در بیمارستان با مردی  کهنوجی آشنا می شود و بنا به دلایلی سرپرستی پسر بچه خود را به این مرد واگذار می کند.

ناصری با بیان اینکه پدر خوانده این فرد قبل از فوت ماجرای فرزند خواندگی او را برای یک نفر از آشنایان تعریف می کند، اظهار کرد: ماجرای زندگی این فرد را وقتی فهمیدیم از طریق دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج و نرماشیر شهرستان بم برای یافتن والدین این فرد اقدام کردیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج عنوان کرد: به لطف خدا امروز پس از گذشت ۴۲ سال این فرد که نام اصلی او رضا و نام مستعار وی احمد می باشد با خانواده اش در کهنوج ملاقات کرد و لحظاتی بعد به اتفاق خانواده موفق به زیارت پرچم متبرک حرم شریف رضوی شد.

کد خبر 1763228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha