تا ساعاتی دیگر تهران میزبان جشن بزرگ امام رضایی‌ها

جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها در تهران تا ساعتی دیگر با اجرای سخنرانی، مداحی و سرود، گروه‌های هنری، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام با حضور خادمیاران رضوی و برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران باتقدیر از برنامه های اجراشده در دهه کرامت و روز دختر گفت: امسال با برنامه ریزیهای انجام شده مراسم وبرنامه های خوبی در سطح استان تهران برگزار گردید و حال وهوای امام رضایی در سطح استان به چشم می خورد.


حجت‌الاسلام محمودی افزود: اهتزاز پرچم رضوی در سطح شهرها  ، دیدار با خانواده های شهدا و عیادت از بیماران توسط خادمیاران رضوی ، برگزاری جشنهای ویژه دختران در مدارس و مناطق مختلف استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیرزوار امام رضا علیه السلام در ایستگاه‌های راه آهن بسوی مشهد مقدس، برگزاری مراسم در مساجد و هیات های مذهبی، برگزاری مراسم وبرنامه های  ویژه در آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و سایر بقاع متبرکه و برگزاری کنگره باشکوه ۱۲ هزار شهید شهرستانهای استان در طول دهه کرامت از جمله برنامه‌هایی است که روزهای دهه کرامت برگزارشده و همچنان ادامه دارد.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود:
جشن باشکوه امام رضایی ها فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در حد فاصل میدان شهید مفتح تا میدان ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به طول ۲ کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.


وی با تقدیر از فعالان و موکبهای مردمی ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی ، بسیج و سایر دستگاه‌ها و نهادها بخاطر همکاری در برگزاری این جشن باشکوه تقدیر کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این مراسم از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب همراه با اجرای سخنرانی، مداحی و سرود، گروه‌های هنری ، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام با حضور خادمیاران رضوی و برپایی غرفه ها و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و اسباب بازی ویژه کودکان از جمله برنامه های ویژه این مراسم است.

کد خبر 1763819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha