به دنبال تحولگرایی و مرز شکنی در حوزه علم و فناوری هستیم

میکائیلی با اشاره به اینکه باید نگاه تحولگرا و مرز شکن به حوزه علم و فناوری داشت، گفت: به دنبال تحولگرایی و مرز شکنی در حوزه علم و فناوری هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، مجید میکائیلی امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت) در گردهمایی ملی مسئولین بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه استان های کشور که در شیراز برگزار شد، گفت: گفتگوهای خوبی میان مسئولین بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و دانش و پژوهش سپاه استان های کشور و شرکت های مستقر در مجتمع علم و فناوری اسوه فارس صورت گرفت و تبادل دانش و تجربه صورت گرفت.

دبیر قرارگاه جهاد علم و فناوری استان فارس با اشاره به وجود ظرفیت ها و زمینه های کاری خوبی که در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری در سراسر استان فارس، اذعان داشت: سازمان بسیج علمی و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر فارس دست در دست یکدیگر تلاش داریم بتوانیم با هم آفرینی قدمهای مبارکی را در ایجاد جاذبه های علمی، کمک به پژوهشگران و رشد پژوهش و فناوری برداریم.

وی با ذکر اینکه باید نگاه تحولگرا و مرز شکن به حوزه علم و فناوری داشت، بیان کرد: ما اولین مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی با نام صدرا را در اسفندماه سال گذشته در مجتمع علم و فناوری اسوه فارس افتتاح کردیم، موضوعی که رهبری تاکید خاصی بر آن دارند.

میکائیلی افزود: در حوزه های فناوری، مهندسی و علوم تجربی نیز برنامه ریزی داریم تا موثر واقع شده و بتوانیم از ظرفیت های استان بهره ببریم تا با ایجاد جاذبه های علمی، جوانان و مردم را به میدان بیاوریم.

کد خبر 1763959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha