تدارک رادیو ایران در آستانه روز ملی جمعیت

امسال هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه با شعار «نقش من در جوانی ایران» گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان صدا و سیما، ۳۰ اردیبهشت ماه سالروز ابلاغ سیاست‌های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی جمعیت نامگذاری شده است.

 در همین راستا با آغاز هفته ملی جمعیت، رادیو ایران در برنامه‌های مختلف به شرح زیر به این مهم می‌پردازد.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» یکشنبه 30 اردیبهشت، همزمان با روز ملی جمعیت با موضوع جوانی جمعیت و گفتگو با مسئولین در خصوص جوانی جمعیت و دستگاه‌های دولتی روانه آنتن می‌شود.

«سلام صبح بخیر» از شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:35 تقدیم می‌شود.

 برنامه «خانه و خانواده» در همان روز با محورهای نشاط جوانی و جلوگیری از ناباروری در خانواده، ترویج ازدواج در جوانان و آمادگی روانی برای فرزندآوری با حضور کارشناسان ساعت 9:00 تقدیم می‌شود.

 برنامه «نمودار» نیز در همان تاریخ از تسهیلات مربوط به فرزندآوری خواهد گفت. «نمودار» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 پخش می‌شود.

 برنامه اذانگاهی «به افق آفتاب» با بیان تحکیم خانواده، نقش و اهمیت فرزندان در خانواده از بعد روایت و احادیت به این موضوع می‌پردازد. برنامه «به افق آفتاب» هر رو ساعت 11:40 تقدیم مخاطبان می‌شود.

 «ایران امروز» که یک برنامه میزگرد چالشی است با حضور مسولین، ساعت 12:40 تقدیم  علاقه مندان می‌شود.

 برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» در خصوص برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور با موضوع روز ملی جمعیت اطلاع رسانی می‌کند. «ایرانشهر» شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:15 از رادیو ایران پخش می‌شود.

کد خبر 1763969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha